Postupak, značaj i primjeri brendiranja poljoprivrednih proizvoda u Crnoj Gori

Postupak, značaj i primjeri brendiranja poljoprivrednih proizvoda u Crnoj Gori
VijestDatum:

U organizaciji Centra za razvoj agrara, a u sklopu projekta „Polimska šljivovica“, dana 27.02.2021. održana je radionica na kojoj je direktorica Centra prof. dr Aleksandra Martinović, održala predavanje na temu „Postupak, značaj i primjeri brendiranja poljoprivrednih proizvoda u Crnoj Gori“.

Značaj ove teme prepoznat je od strane organizatora ove radionice, ali i od strane učesnika. Cjelokupan projekat, odnosno radionica ima za cilj rješavanje problema sa kojima se proizvođači susreću, odnosno ostvarivanje svih benefita koji se postižu brendiranjem proizvoda.


Kancelarija

Univerzitet Donja Gorica

Oktoih 1, 81000 Podgorica, Crna Gora

Pratite nas
© UDG 2020. All rights reserved.
made with by fleka